گروه انسانهای سبز: غیر سیاسی، دولتی، مذهبی و قومی " غرامت جنگ حق ماست "

هدف: اعتراض به فقر، بی عدالتی، تبعیض انسانی، جنگ، کشتار انسانهای بیگناه و گسترش فعالیتهای انساندوستانه، تاریخی و زیست محیطی

گروه انسانهای سبز: غیر سیاسی، دولتی، مذهبی و قومی " غرامت جنگ حق ماست "

هدف: اعتراض به فقر، بی عدالتی، تبعیض انسانی، جنگ، کشتار انسانهای بیگناه و گسترش فعالیتهای انساندوستانه، تاریخی و زیست محیطی

همزمان با روز جهانی تالاب ، قهرمان تالاب معرفی می شود

مدیرکل دفتر زیستگاهها و امورمناطق سازمان حفاظت محیط زیست از معرفی قهرمان تالاب همزمان با روز جهانی تالاب خبر داد و گفت: جایزه قهرمان تالاب در سه بخش فعالیتهای تحقیقاتی مطالعاتی و فعالیتهای اجرایی و مشارکت مردمی اهداء می شود. 

 

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان حفاظت محیط زیست (پام)، به منظور شناسایی، جمع­ آوری و طبقه ­بندی تجربیات موفق مرتبط با حفاظت بهینه از اکوسیستم های تالابی و تشویق و گسترش فرهنگی در زمینه تالاب ها در کشور، برنامه سالانه انتخاب قهرمان تالاب طبق روال هر سال همزمان با روز جهانی تالاب ها برگزار گردد.

 مدیرکل دفتر زیستگاه ها و امورمناطق سازمان حفاظت محیط زیست در این زمینه اظهار داشت  : جایزه قهرمان تالاب در سه بخش فعالیت های تحقیقاتی- مطالعاتی و فعالیت های اجرایی و مشارکت مردمی اهدا می شود و  کلیه افراد حقیقی و حقوقی می ­توانند در این رقابت شرکت کنند.

 قصریانی با اشاره به اینکه مهلت ارسال مدارک تا 25 دی ماه 1393 است، گفت: فرمهای دریافتی توسط کمیته داوران بررسی و نتایج آن در روز جهانی تالابها 13 بهمن ماه اعلام خواهد شد . به نفرات برتر جوایزی اهدا خواهد شد.

 وی تصریح کرد: متقاضیان اطلاعات درخواستی را به نشانی: تهران-بزرگراه حکیم- پارک طبیعت پردیسان- ساختمان اداری موزه تنوع زیستی- بلوک E  دفتر زیستگاهها و امور مناطق یابه نشانی  پست الکترونیک  najimeh2010 @gmail.comارسال دارند.

 گفتنی است، امکان پرکردن و ارسال مستقیم فرم ها از طریق سایت اینترنتی www.doe.irدر بخش معاونت محیط طبیعی و تنوع زیستی،دفتر زیستگاهها و امور مناطق نیز فراهم شده است و علاقمندان می توانند برای دریافت اطلاعات بیشتر با شماره تلفن 42781904  تماس حاصل کنند.

منبع:اداره کل حفاظت محیط زیست اصفهان

نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد